Je vôbec možné naučiť sa programovať bez počítača? Samozrejme, že je! Riešenie logických úloh z hry PixBlocks je totiž v skutočnosti vytváraním programov, ktoré potom vykonáva pohybujúci sa králik. Dobre „napísaný“ program, ktorý hráči vytvárajú kladením žetónov na hraciu plochu podľa obrázku na zvolenej karte, privedie králika k mrkvičkám. Ak králik zje všetky mrkvičky, je to dôkaz, že program bol vytvorený správne. Hra pre 1-4 hráčov od 7 rokov ponúka 56 úloh v 3 úrovniach obtiažnosti a zábavnou formou prispieva k rozvoju logického myslenia aj programátorskej predstavivosti.
Pohlavie |
Pre dievčatá aj chlapcov |
Materiál |
Tvrdený papier |
Colné číslo |
95049080 |
Balenie |
6 |
Zaradenie |
hry |
Názov dodávateľa |
Pygmalino, s.r.o. |
Typ balenia |
Škatuľa |
Vek od |
7 rokov |
Krajina pôvodu |
PL |
Status typ |
1005 |
Typ produktu |
1005 |
Určenie cieľového trhu |
SK |
Názov hlavnej skupiny tovaru |
Press Pygmalion |
Farba |
Vícebarevné |
Jazyková mutácia |
SK |
Jazyk |
Čeština |
Doba hrania |
15-30 minut |
Počet hráčov |
1 - 4 |
Názov podskupiny tovaru |
Granna |