Logo Logo
Set spoločenských hier 16v1 RAMIZ ZGR.5777-42
Set spoločenských hier 16v1 RAMIZ ZGR.5777-42
Krátky popis Exkluzívne produkt Set spoločenských hier 16v1 RAMIZ ZGR.5777-42 od výrobca RAMIZ u nás nájdete zľavnený za 10,90 €.
Obvyklá cena
  • 10,90
Výrobca/Značka
RAMIZ
EAN 5903864954104
Hodnotenie
(Celkom 22 hodnotenia )
Set spoločenských hier 16v1 RAMIZ ZGR. 5777-42 Herný set 16 v 1 je určený pre deti od 3 rokov. Skvelý spôsob, ako spolu stráviť voľný čas. Každý si nájde to svoje, až 16 hier na výber a množstvo príslušenstva potrebného na ich hranie. 1.   Klasický šach Pripravte si hraciu dosku a 16 bielych a čiernych pešiakov: kráľa, dámu, dvoch strelcov, dvoch jazdcov, dve veže a osem pešiakov, usporiadajte ich na hracej ploche podľa návodu. Ako prví začínajú bieli pešiaci. Cieľom hry je eliminovať súperovho kráľa. Králi sa môžu pohybovať vertikálne, horizontálne a diagonálne. Veže sa môžu pohybovať vertikálne a horizontálne, ale nemôžu sa pohybovať diagonálne. Biskupi sa môžu pohybovať len diagonálne. 2.   Hra HAPPY 26 Pripravte si hraciu dosku a pešiakov s číslami od 1 do 12. Usporiadajte čísla tak, aby súčet čísel v jednom rade bol 26. Začnite zhora a postupujte v smere hodinových ručičiek. 3.    Husí šach Pripravte si hraciu dosku, 4 pešiakov a kocku. Umiestnite pešiakov blízko sopky a potom, striedavo s ostatnými hráčmi, hádzajte kockou a posúvajte pešiakov o množstvo naznačené kockou. Ak stojíte na pozícii 8, 16, 26, 39, 53 - môžete hádzať kockou znova. Ak dosiahnete blok číslo 21, vráťte sa na pozíciu 18. Na pozícii 31 sa vráťte na 6, z pozície 42 sa vráťte na 36, ​​na stanovisku 52 sa vráťte na 45 a na pozícii 58 sa vráťte na 54. Prvý hráč, ktorý dosiahne pozíciu 63 víťazí. 4. Veže a  rebríky  Pripravte si hraciu dosku, 4 panákov a kocku. Umiestnite panákov do bloku č. 1 a potom hoďte kockou a posuňte pešiakov o toľko miest, koľko ukazuje kocka. Ak sa zastavíte pri bloku s rebríkom, vylezte naň. Po rebríku sa dá len vyliezť, dole sa nedá. Ak počet kociek presiahne počet blokov zostávajúcich pre cieľ, hráči sa musia vrátiť o prebytočný počet. Hráč sa dostane do cieľa až vtedy, keď je číslo na kocke presne rovnaké ako počet blokov zostávajúcich do cieľa. Hru vyhráva hráč, ktorý ako prvý dosiahne cieľ. 5.     Dáma (päť v rade) Pripravte si hraciu dosku, 5 bielych a 5 čiernych pešiakov. Umiestnite ich na dosku podľa pokynov. Každý hráč môže pohybovať svojimi figúrkami vodorovne alebo zvisle a koľko krokov chce, ale nemôže zmeniť smer v polovici. Hráč vyhrá, keď buď zajme všetky figúrky svojich súperov, alebo jeho súper nemá kam ísť. 6.    Šach ,,vodný melón" Pripravte si hraciu dosku a 6 bielych a 6 čiernych pešiakov. Umiestnite ich na dosku podľa pokynov. Každý pešiak sa môže podieľať na znehybnení pešiakov iného hráča, obkľúčení nepriateľskí pešiaci sú zajatí. Hru vyhráva hráč, ktorý zajme štyri figúrky svojho súpera.   7.    Zvieratá  Pripravte si hraciu dosku a 16 figúrok so zvieratkami. Každý hráč má 8 zvierat, ako napríklad: slon, lev, tiger, gepard, vlk, pes, mačka, myš. Umiestnite ich na správne miesta podľa pokynov. Silnejší zožerie slabšieho. Sila zvierat je v poradí od najsilnejších po najslabšie. Slon>lev>tiger>gepard>vlk>pes>mačka>myš>slon. Ak sa zvieratko jedného hráča dostane do súperovej jaskyne, tento hráč vyhrá, hráči sa nemôžu pohybovať vo svojich vlastných jaskyniach. Hra končí, ak jeden hráč zje všetky súperove zvieratá alebo ak sú všetky hráčove zvieratá uväznené a nemôžu sa pohnúť. 8.     Vojnová hra Pripravte si hraciu dosku, jedného čierneho pešiaka a troch bielych pešiakov. Hráči si vyberú farbu pešiakov. Bieli pešiaci sú bloky, čierni sú vojaci. Umiestnite pešiakov podľa pokynov. Čierna armáda sa musí dostať von z bunkrov (biela), kým bunkre musia obkľúčiť čiernu. Čierny ide prvý, môže sa pohybovať dozadu, dopredu, doprava a doľava. Biely nemôže ustúpiť. Biely vyhrá, keď obkľúči čierneho, a čierny vyhrá, keď opustí kruh. 9.    Mlyn Pripravte si herný plán s 9 bielymi a 9 čiernymi pešiakmi. Každý hráč si vyberie farbu pešiakov. Obaja hráči vykonajú 1 ťah naraz, ak hráč postaví tri figúrky v rade (horizontálne alebo vertikálne), môže si vziať jednu zo súperových figúrok, ale nemôže vytiahnuť figúrky, ktoré sú už v rade po troch. Keď je všetkých 9 figúrok na hracej ploche, hráči môžu presúvať figúrky do susedných blokov pomocou šípky zobrazenej na hracej ploche. Keď hráčovi zostanú traja pešiaci, môžu sa pohybovať kdekoľvek na šachovnici bez ohľadu na ich pozíciu. Hráč prehráva, keď mu zostanú len 2 pešiaci alebo sa všetci jeho pešiaci nemôžu pohnúť. 10.  Letecký šach Pripravte si hraciu dosku, 16 pešiakov (4 v každej farbe) a kocku. Každý hráč si vyberie farbu a umiestni pešiakov na príslušné miesta na hracej ploche. Hra začína najmladším hráčom a hráči hádžu kockou v smere hodinových ručičiek. Začína len hráč, ktorý dosiahne 6.   Ak dostanete dve 6ky za sebou, môžete umiestniť ďalšieho pešiaka na hraciu plochu, alebo posunúť pešiaka, ktorý už je na šachovnici.  Vyhráva hráč, ktorý ako prvý dosiahne cieľ so všetkými pešiakmi. 11. Krabice Pripravte si herný plán, 12 čiernych a 12 bielych pešiakov.  Každý hráč si vyberie farbu pešiakov a usporiada ich podľa pokynov.  Cieľom hry je odstrániť všetky súperove figúrky.  Ak sú vaši pešiaci vedľa súpera a za súperom je prázdne pole, môžete pešiaka preskočiť, čím vyradíte súperovho pešiaka. 12. Chyťte tigra Pripravte si hraciu dosku, 16 čiernych a 1 bieleho pešiaka.  Každý si vyberie farbu.  Biela je pre tigra, čierna pre psov.  Tiger musí zjesť psov, aby sa dostal z obkľúčenia, psy musia tigra obkľúčiť.  Biely tím vyhráva, keď sú všetci čierni vonku alebo keď zostáva iba 1 čierny.  Čierny tím vyhráva, keď sú všetci bieli uväznení, nemôžu sa pohnúť ani odstrániť čiernych. 13. Päť v rade Pripravte si herný plán ako pre medzinárodný šach, 20 bielych a 20 čiernych pešiakov.  Každý hráč si vyberie farbu pešiakov, vždy 1 ťah na hráča.  Hráč, ktorý dokončí päť dám v rade v ľubovoľnom smere, vyhráva. 14. Calc 24 Pripravte si sadu kariet.  Vytiahnite žolíky a položte zvyšných 52 kariet na stôl.  Hráči si vezmú 4 karty z bazéna.  Vyhráva ten, kto získa skóre 24 v akomkoľvek výpočte (J je 11, Q 12, K 13, A1). 15. Hra FISHERMAN CAT Pripravte si pokrovú súpravu.  Rozdajte karty hráčom.  Hráči hrajú rukou a usporiadajú karty podľa poradia.  Ak sa niektorá z hráčových kariet zhoduje s kartou zobrazenou v rade, môže si kartu vziať.  Hru vyhráva hráč, ktorý pozbiera všetky karty alebo ten, kto nazbiera najviac kariet. 16. BRIDGE Pripravte pokrovú súpravu, odstráňte žolíky a nechajte na stole 52 kariet.  Rozdajte karty hráčom tak, aby každý mal 13 kariet.  Jeden hráč ukáže kartu ako prvý a farba karty bude farba pre toto kolo.  Potom ostatní hráči ukážu kartu rovnakej farby, akú ukázal prvý hráč.  Hráč s najvyšším číslom vyhráva kolo.  Ak nemáte kartu farby prvého hráča, ukážte ďalšiu, ale táto karta bude považovaná za najslabšiu.  Poradie kariet: A>K>Q >J>10>9>8>7>6>5>4>3>2.  Tím, ktorý vyhrá kolo, postúpi do ďalšieho kola.  Hra končí po 13 kolách. Rozmery: - dieliky s priemerom cca 2 cm, - hracie dosky cca 25 cm x 25 cm, - podstavec cca 26,5 cm x 25 cm, - balenie cca 27,5 cm x 27,5 cm x 5,5 cm. Obsah súpravy: - plastový podstavec na dosky, - päť obojstranných dosiek, - nálepky na figúrky, - 50 žltých figúrok, - 40 bielych figúrok, - 40 čiernych figúrok, - hracie kocky, - pokrové karty, - návod.
Varianty produktu
Ďalšie produkty od výrobcu RAMIZ